Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: TajęcinaOpis stanowiska
- Wsparcie techniczne użytkownika (software, hardware oraz inne urządzenia)
- Śledzenie zgłoszeń z systemów infrastruktury IT (urządzenia sieciowe, serwery, usługi, procesy)
- Inne zadania zlecone przez Service Managera
- Informowanie i koordynacja działań uczestników procesu w celu rozwiązania problemów
- Dostarczanie usługi IMACD w ramach potwierdzonych SLO
- Raz w miesiącu wyjazd jedniodniowy do drugiej lokalizacji klienta- miejscowości Krosno
Wymagania
- Wykształcenie kierunkowe IT lub pochodne- wymagane
- Doświadczenie w bezpośrednim wsparciu technicznym użytkownika końcowego
- Dobra znajomość zagadnień sieciowych
- Komunikatywna znajomość języka polskiego oraz angielskiego min. B2
- Dostępność do podjęcia nowego zatrudnienia od początku marca
- Prawo jazdy
Oferta
- Praca w pełnym wymiarze godzin
- Dofinansowanie do pakietu Multisport oraz prywatnej opieki w Medicover
- Pakiet szkoleń
- Możliwość współpracy przy realizacji projektów dla międzynarodowych korporacji
- Budżet otwarty- wynagrodzenie zależne od doświadczenia w IT oraz posiadanej wiedzy
- W wypadku podróży do Krosna- rozliczenie kilometrowe