Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: GliwiceZadania
- Wsparcie użytkowników korporacyjnych
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
- Bezpośrednie wsparcie pracowników (możliwość zdalnego rozwiązywania problemów w określonych przypadkach)
- Przewidywane 2 tyg szkolenie wdrożeniowe w Tychach
Oferta
- Możliwość rozwoju oraz dłużej współpracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży automotive
- Praca od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach biznesowych
- Dofinansowanie do Multisport oraz Medicover
- Wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową w wysokości 4000-4500 zł brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności
- Dostęp do platformy szkoleniowej
Wymagania
- Doświadczenie w IT na 1 linii wsparcia lub bezpośrednim wsparciu użytkowników
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
- Wykształcenie kierunkowe- mile widziane
- Język angielski na poziomie min. B2- must have (komunikacja również w języku angielskim)
- Wymagana wiedza techniczna hardware+software (głównie środowisko Windows oraz MsOffice)