#

Specjalista ds. Wsparcia IT - Helpdesk

Comtegra S.A.

Warszawa, mazowieckie

Comtegra S.A. Comtegra S.A.
Comtegra jest integratorem systemów informatycznych specjalizującym się w obszarach: Data Protection & Business Continuity, Data Management, Virtualization, Enterprise Mobility Management, Data Security, Database & Analytics oraz Exascale Computing & Big Data. Firma świadczy także usługi w modelu cloud, usługi serwisowe, utrzymaniowe i gwarancyjne.

Historia firmy to ponad 15 lat nieprzerwanej działalności na polskim rynku teleinformatycznym. Obecnie Comtegra to stabilna firma tworzona przez zespół prawie 80 specjalistów. Ich kompetencje pozwalają realizować najbardziej zaawansowane projekty teleinformatyczne, których produktem są nowoczesne, wydajne, bezpieczne i optymalne rozwiązania w ramach 8 obszarów kompetencyjnych. Wyrazem głębokiej specjalizacji i wysokiego poziomu merytorycznego zasobów ludzkich Comtegra, jest liczba ponad 200 certyfikatów technologicznych. O unikalności wiedzy inżynierów firmy stanowią takie tytuły jak: Oracle Master posiadany przez trzech inżynierów oraz VMware vExpert. Comtegra posiada również certyfikowanych inżynierów ze wszystkich czterech liczących się technologii backup: CommVault, EMC Networker, HP Data Protector, IBM TSM i Veritas Netbackup.

www.comtegra.pl

Specjalista ds. Wsparcia IT - Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • monitorowanie środowiska i bieżące utrzymanie infrastruktury,
  • wsparcie techniczne dla pracowników firmy w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu, oprogramowania, licencji i certyfikatów,
  • zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w systemie alarmowym,
  • zarządzanie użytkownikami Active Directory,
  • zarządzanie sprzętem służbowym (komputery i telefony: wymiana, zakup, ewidencja),
  • instalacje i konfiguracje oprogramowania oraz nowego sprzętu wykorzystywanego w firmie,
  • zarządzanie kontami pocztowymi i Lync,
  • udział w wewnętrznych projektach,
  • zarządzanie systemami CRM, Sharepoint.

Wymagania:

  • pasja do wykonywanej pracy
  • zainteresowanie aplikacjami,nowymi technologiami, IT, informatyką,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku–mile widziane,
  • znajomość systemówCRM, Sharepoint,
  • dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux,
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane informatyczne),
  • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • znajomość języka angielskiego(również branżowego).

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
  • przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Comtegra S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi