Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego

Warszawa, mazowieckie

POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ

Opis stanowiska pracy

Główne zadania na stanowisku:

  • Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk.
  • Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych oraz serwerów.
  • Instalacja i konfiguracja na stacjach roboczych oprogramowania aplikacyjnego i systemów dedykowanych.
  • Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych, aplikacji oraz rozwiązywania problemów związanych z komputerem, aplikacjami i urządzeniami peryferyjnymi.
  • Monitorowanie wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemów, aplikacji i sieci.
  • Planowanie aktualizacji i rozwoju systemów, sieci i oprogramowania.
  • Obsługa i pomoc użytkownikom przy urządzeniach drukująco-kopiujących.
  • Współpraca przy zakupie sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.

Wymagania

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • dla stanowiska Specjalisty przy wykształceniu wyższym wymagane 4 lata doświadczenia zawodowego,
  • dla stanowiska Specjalisty przy wykształceniu średnim wymagane 8 lat doświadczenia zawodowego,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Informatyk, Pracownik helpdesku lub Administrator Systemów Windows,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z systemem operacyjnym Windows oraz instalacją oprogramowania,
  • bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft, pakietu Office, Ms Outlook i innych,
  • znajomość zagadnień związanych z Active Directory,
  • wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi,
  • dobra znajomość instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń peryferyjnych (drukarki, faksy itp.)
  • mile widziana znajomość systemów klasy ITSM, zagadnień związanych z licencjonowaniem oraz procesami ITIL,
  • znajomość systemu SCCM, usługi Office 365 będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i decyzyjność w podejmowanych działaniach w ramach realizowanych zadań,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej (ustalanie priorytetów)
  • sumienność, odpowiedzialność i terminowość,
  • inicjatywa i dążenie do rozwiązywania problemów,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • prawo jazdy kat. B.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia: 22.05.2019

Prezentacja firmy

POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Konsulting , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry