Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
Główne zadania na stanowisku:
- Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk.
- Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych oraz serwerów.
- Instalacja i konfiguracja na stacjach roboczych oprogramowania aplikacyjnego i systemów dedykowanych.
- Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych, aplikacji oraz rozwiązywania problemów związanych z komputerem, aplikacjami i urządzeniami peryferyjnymi.
- Monitorowanie wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemów, aplikacji i sieci.
- Planowanie aktualizacji i rozwoju systemów, sieci i oprogramowania.
- Obsługa i pomoc użytkownikom przy urządzeniach drukująco-kopiujących.
- Współpraca przy zakupie sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- dla stanowiska Specjalisty przy wykształceniu wyższym wymagane 4 lata doświadczenia zawodowego,
- dla stanowiska Specjalisty przy wykształceniu średnim wymagane 8 lat doświadczenia zawodowego,
- doświadczenie w pracy na stanowisku Informatyk, Pracownik helpdesku lub Administrator Systemów Windows,
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z systemem operacyjnym Windows oraz instalacją oprogramowania,
- bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft, pakietu Office, Ms Outlook i innych,
- znajomość zagadnień związanych z Active Directory,
- wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi,
- dobra znajomość instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń peryferyjnych (drukarki, faksy itp.)
- mile widziana znajomość systemów klasy ITSM, zagadnień związanych z licencjonowaniem oraz procesami ITIL,
- znajomość systemu SCCM, usługi Office 365 będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i decyzyjność w podejmowanych działaniach w ramach realizowanych zadań,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej (ustalanie priorytetów)
- sumienność, odpowiedzialność i terminowość,
- inicjatywa i dążenie do rozwiązywania problemów,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- chęć podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- prawo jazdy kat. B.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia: 22.05.2019
Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.