Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Specjalista ds. wsparcia HR

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. wsparcia HR
Kraków
NR REF.: 1094644

Dla jednego z naszych klientów, którego biuro zlokalizowane jest w Krakowie, poszukujemy kandydatów do działu wsparcia HR.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie HR dla współpracowników dotyczące m.in. ubezpieczeń medycznych, programów emerytalnych czy procedur HR, a także administrowanie systemem oraz zapewnianie prawidłowości informacji w nim zawartych. Dodatkowo, do obowiązków należał będzie kontakt z klientami zewnętrznymi (placówki medyczne, ubezpieczalnie) w celu doprecyzowania różnego rodzaju informacji.

Od kandydatów/ek oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta(najlepiej zdobytego w korporacji), wysokiej kultury osobistej oraz znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (C1).

Jeśli jesteś zainteresowany/a wzięciem udziału w tym procesie rekrutacji, prześlij nam swoje CV w języku angielskimjuż teraz!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry