Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Specjalista ds. wsparcia administracji z j. francuskim
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania: • Administrowanie podróżami służbowymi pracowników (rezerwacje hoteli, zamawianie biletów, monitorowanie wydatków), • Wsparcie administracyjne w organizacji eventów oraz spotkań, • Kontakt z dostawcami, vendorami oraz innymi działami firmy, • Obsługa Klienta francuskojęzycznego,
Wymagania: • Znajomość języka francuskiego na poziomie C1, • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub administracji, • Gotowość do pracy na pełny etat, • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, • Komunikatywność i silna motywacja,
Oferujemy: • Wynagrodzenie na start - 4300 brutto • Zdobycie doświadczenia u światowego lidera na rynku • Możliwość awansu w strukturach firmy • Wsparcie na każdym etapie rekrutacji • Pakiet benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?