HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Windykacji Miękkiej
Zakres obowiązków:
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami biznesowymi;
- Weryfikacja i analiza poprawności dokumentów.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy doradcy telefonicznego,
- Mile widziane doświadczenie w miękkiej windykacji najlepiej w instytucji finansowej;
- Umiejętność poprawnej analizy i weryfikacji dokumentów,
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (możliwość wyboru);
- Wynagrodzenie w wysokości 2500zl brutto/miesięcznie w okresie próbnym (3 miesiące), w późniejszym czasie 3200zł brutto/miesiąc;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pracowniczych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna);
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz aplikacyjny.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".