Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/10/2018.

Specjalista ds. weryfikacji danych z j. angielskim

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. weryfikacji danych z j. angielskim
Gdańsk
NR REF.: 1094842

Dla naszego klienta, globalnego lidera produkcji urządzeń elektronicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. zamówień z j. angielskim.

Osoby na stanowisku Specjalista ds. zamówień będą odpowiedzialne za wprowadzanie, modyfikowanie i weryfikację zamówień, a także kontakt z innymi działami w j. angielskim.

Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie organizacja dokumentacji zamówień, współpraca z dostawcami oraz przetwarzanie zleceń w systemie na podstawie danych od klientów i sprzedawców. Specjalista ds. zamówień będzie zajmował się również kontrolowaniem obiegu dokumentów, sprawdzaniem ich poprawności oraz ścisłą współpracą z działami sprzedaży oraz dostaw.


Poszukujemy osób o różnorodnym doświadczaniu, gotowych na pracę w międzynarodowym środowisku, lubiących pracę w zespole. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (poziom B2/ C1) oraz znajomość programu Excel. Dużym atutem będzie z pewnością poprzednie doświadczenie w przetwarzaniu zamówień lub logistyce, lecz nie jest to warunek konieczny.

Oferujemy stabilne zatrudnienie w organizacji, która jest światowym liderem w swojej branży, realne szanse rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum biznesowym oraz konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.

Brzmi interesująco? Zapraszam do wysłania CV poprzez opcję "Aplikuj teraz"!


Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry