Gabos Software Sp. z o.o.
Gabos Software Sp. z o.o. Gabos Software Sp. z o.o. Gabos Software Sp. z o.o. Gabos Software Sp. z o.o.
Gabos Software Sp. z o.o.
Gabos Software

Wytwarzając oprogramowanie dla placówek medycznych dostarczamy nasze rozwiązania w zakresie oprogramowania, usług wdrożeniowych i szkoleń. Obejmujemy naszych klientów opieką techniczną i serwisową, prowadząc również konsultacje, by pomagać poruszać się w zawiłym świecie informatyki w medycynie. Doradzamy i pomagamy wprowadzić politykę bezpieczeństwa tak istotną jeśli chodzi o ochronę danych osobowych i danych wrażliwych, jakimi niewątpliwie są dane medyczne.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wdrożeń

Miejsce pracy: Piekary Śląskie

Gabos Software specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dostarczaniu wysokiej jakości systemów dla placówek medycznych, oferuje swoim klientom usługi wdrożeniowe, wsparcie techniczne oraz konsultacje.
Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: programiści, inżynierowie, informatycy, testerzy, oraz managerowie IT. Firmę tworzy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań oraz poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Dołącz do nas jako:

Specjalista ds. obsługi klienta

Główne zadania:
• Telefoniczna obsługa klientów serwisu w zakresie:
- przyjmowania zgłoszeń dotyczący medycznego systemu informatycznego
- informowania klientów o stanie rozwiązania zgłoszenia
• Obsługa systemu zgłoszeń w zakresie:
- przyjmowania i opisu zgłoszenia
- dodawania nowych osób uprawnionych do zgłaszania problemów
- oznaczania prawidłowej klasyfikacji zgłoszeń
- pilnowania czasów realizacji zgłoszeń
- zamykania zgłoszenia wraz z przesyłaniem odpowiedniej informacji klientowi wraz z załącznikami
• Obsługa mailowa klientów zgłaszających problemy za pośrednictwem poczty elektronicznej

Wymagania:

• Wykształcenie minimum średnie
• Samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i współpracy w zespole
• Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność

Mile widziane:

• Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z call center lub obsłudze klienta, IT, helpdesk

Oferujemy :

• Pracę w prężnie rozwijającej się firmie Grupy Kapitałowej WASKO,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w pełnym zakresie powierzonych zadań
• Benefity - prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Gabos Software Sp. z o.o. Gabos Software Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi