#

Specjalista ds. Wdrożeń

Shoper

Kraków, małopolskie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Specjalista ds. Wdrożeń

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

Poszukujemy Specjalisty ds. Wdrożeń - który przy współpracy z Działem Shoper Premium (to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację) będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:

  • bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper
  • prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)
  • koordynację migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium
  • zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w e-commerce ( idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)
  • umiejętności analityczne
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielnie zarządzanie projektami
  • podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.
  • samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Mile widziane:

  • znajomość metodologii zarządzania projektami
  • doświadczenie w relacjach z klientami B2C i B2B

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • pracę w godzinach 08.00-16.00 oraz 10.00-18.00
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne, i inne…

Jak będzie wyglądał cały proces rekrutacji?

  1. W pierwszej kolejności skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o wykonanie testu on-line, który pomoże nam określić Twoją wiedzę z tematyki e-commerce.
  2. Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę wraz z prośbą o wykonanie zadania rekrutacyjnego na naszej platformie.
  3. Podejmujemy decyzję
  4. Witamy w zespole
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi