Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Specjalista ds. Wdrożeń
Miejsce pracy: KrakówOpis stanowiska:
Poszukujemy Specjalisty ds. Wdrożeń - który przy współpracy z Działem Shoper Premium (to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację) będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:
- bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper
- prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)
- koordynację migracji z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium
- zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium
Wymagania:
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w e-commerce ( idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)
- umiejętności analityczne
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielnie zarządzanie projektami
- podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API
- umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.
- samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Mile widziane:
- znajomość metodologii zarządzania projektami
- doświadczenie w relacjach z klientami B2C i B2B
Oferujemy:
- umowę o pracę
- onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
- udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
- pracę w godzinach 08.00-16.00 oraz 10.00-18.00
- bezpłatny parking dla pracowników
- parking rowerowy
- strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
- zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne, i inne…
Jak będzie wyglądał cały proces rekrutacji?
- W pierwszej kolejności skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o wykonanie testu on-line, który pomoże nam określić Twoją wiedzę z tematyki e-commerce.
- Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę wraz z prośbą o wykonanie zadania rekrutacyjnego na naszej platformie.
- Podejmujemy decyzję
- Witamy w zespole