Numer oferty: StPr/19/1125
Opiekun klienta zajmuję się o bsługą posprzedażową klientów oraz budowaniem i utrzymaniem przyjaznych relacji z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowychych relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, praca w godz. 8-16
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Technologiczna 2, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: CV, LIST MOTYWACYJNY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić się na spotkanie
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
Telefon: 774427167
Email: praca@tensoft.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.