Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/09/2018.

Specjalista ds. transkrypcji danych z językiem niemieckim

Łódź, Pabianice, Bełchatów, Zduńska Wola, Ozorków, Łask, Głowno, Stryków, Łowicz, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Praca zdalna z każdego miejsca w Polsce !

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

TRANSKRYPCJĘ nagrań niemieckojęzycznych - zapis tego co usłyszysz w języku niemieckim.


Jeżeli:

  • Znasz biegle j. niemiecki w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1)
  • Znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (B1
  • Chcesz pracować na pełny etat nie wychodząc z domu
  • Znasz pakiet MS Office

W zamian oferujemy Ci:

  • Elastyczne godziny pracy w ramach pełnowymiarowego zatrudnienia (rozpoczęcie między 7 a 10), czas pracy wynosi 8 h
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pierwsza umowa na 6 tygodni, docelowo na 6 miesięcy
  • Po 6 miesiącach zatrudnienia oferujemy umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, szkolenia wdrożeniowe
  • Stabilną pracę w 100% zdalną
  • Dofinansowanie zakupu okularów
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, MyBenefit - zniżki do sklepów

Czekamy właśnie na Ciebie ! Nie czekaj - APLIKUJ !

Prosimy o przysłanie CV w języku angielskim



Numer referencyjny: STD/PS/2018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry