Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
umiejętności obsługi klienta wewnętrznego (dbanie o customer experience),
otwartości na rozwiązywanie problemów,
proaktywności i zainteresowania technologią,
podstawowej znajomości sposobu funkcjonowania systemów/ portali pracowniczych oraz systemu Jira,
podstawowej znajomości procesów HR (np. rekrutacja, onboarding, ocena pracownicza, szkolenia),
mile widziana znajomość HTML, Jenkinsa, procesów CI/CD oraz systemów działających w modelu on premise.
Do zespołu wspierającego HR w rozwoju technologii i narzędzi poszukujemy osoby, która kompleksowo będzie odpowiadać za administrację wewnętrznego portalu dla pracowników.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało:
bieżąca administracja i opieka nad portalem, w tym aktualizacja i raportowanie danych,
uruchamianie i konfigurowanie procesów funkcjonujących na portalu, w tym współpraca z liderami biznesowymi poszczególnych modułów,
współpraca z dostawcą oprogramowania w zakresie rozwoju portalu(m.in. koordynacja i prowadzenie testów nowych funkcjonalności, uczestnictwo w tworzeniu specyfikacji),
tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemu, podręczników dla pracowników.
Co zapewniamy:
pracę w środowisku zdalnym u jednego z liderów technologicznych w branży bankowej,
możliwości dalszego rozwoju, zależnie od predyspozycji i ambicji, w zakresie m.in. analizy biznesowej, automatyzacji procesów czy zarządzania bazami danych przy wsparciu doświadczonych członków zespołu,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?