Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/22/2691
Obowiązki:
w/g zawodu
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Pozostałe wymagania:
- Zakres obowiązków; opracowywanie i wdrażanie strategii trade marketingowej, kreowanie działań oraz narzędzi zmierzających do osiągnięcia celów sprzedażowych i dystrybucyjnych, współpraca z działami sprzedaży online i offline, marketingu, graficznym i innymi, rozwój materiałów POS, budowanie wizerunku produktu poprzez odpowiedni dobór narzędzi, poszukiwanie i rozwój skutecznych metod wsparcia sprzedaży-online oraz offline, monitoring rynku pod kątem zachowania klientów, aktywności konkurencji, mechanizmów promocyjnych, planowanie, projektowanie i realizacja działań trade do wdrożeń produktów kształtowanie standardów prezentacji produktów i nadzór nad nimi, implementacja nowych rozwiązań w zakresie wizualnych standardów produktów. Wymagania; znajomość zasad prowadzenia projektów i umiejętność praktycznego ich stosowania,znajomość narzędzi marketingowych online i offline, doświadczenie na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe (preferowane marketing, zarządzanie), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point), dobra znajomość j. angielskiego, wysoko rozwinięty zmysł kreatywny, dokładność, skrupulatność i szybkość wykonywanych działań, doskonała organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności za zadania, gotowość do wyjazdów służbowych.
Miejsce pracy: Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/10/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Grafika / Projektowanie, Praca Inżynieria