Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Lokalizacja: WrocławNaszym Klientem jest firma, która jest liderem na rynku biotechnologii.
W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko
Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa klienta w zakresie prezentacji portfolio produktowego firmy, oparta na leadach generowanych przez dział marketingu.
- Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy działami marketingu i sprzedaży.
Nasz klient oferuje:
- Stanowisko w dynamicznym międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
- Dostęp do najnowszych technologii.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, min. licencjat na jednym z kierunków:
biologia, biotechnologia, farmacja, biomedycyna, bioinformatyka bądź pokrewnych. - Bardzo dobra znajomość j. angielskiegow mowie i piśmie.
- Dobra znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
- Ew. doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania silnych relacji z klientami.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista.