#

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Devire

Wrocław, dolnośląskie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Lokalizacja: Wrocław

Naszym Klientem jest firma, która jest liderem na rynku biotechnologii.

W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko
Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta.

 

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa klienta w zakresie prezentacji portfolio produktowego firmy, oparta na leadach generowanych przez dział marketingu.
  • Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy działami marketingu i sprzedaży.

Nasz klient oferuje:

  • Stanowisko w dynamicznym międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
  • Dostęp do najnowszych technologii.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, min. licencjat na jednym z kierunków:
    biologia, biotechnologia, farmacja, biomedycyna, bioinformatyka bądź pokrewnych.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiegow mowie i piśmie.
  • Dobra znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
  • Ew. doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania silnych relacji z klientami.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoka kultura osobista.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi