#

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Tivron

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy nowoczesnym Contact Center, będącym wsparciem i partnerem w rozwoju biznesu. Dostarczamy innowacyjne usługi, które tworzą długofalowe relacje i pozwalają sprostać postawionym przez naszych Klientów celom.

Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osób lubiących pracę w dynamicznym środowisku, które będą mogły wykorzystać swój potencjał i zdolności sprzedażowe w swojej codziennej pracy.

 

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

 

ZADANIA:

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
  • Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami
  • Profesjonalne prezentowanie produktów i usług firmy
  • Dosprzedaż produktów

 

WYMAGANIA:

  • Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji
  • Masz doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze sprzedaży
  • Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
  • Innowacyjność i kreatywność
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Otwartość i wysoka kultura osobista

 

OFERUJEMY:

  • Program szkoleń z dziedziny obsługi Klienta
  • Satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa + premia od osiągniętych wyników)
  • Dodatkowe systemy motywacyjne – w każdym miesiącu ciekawe konkursy
  • Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
  • Nieformalną atmosferę pracy
  • Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków, a we wtorki dostawę owoców
  • Pracę w zgranym i kreatywnym zespole, a w piątki możliwość wspólnego leżakowania w strefie relaksu

 

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój swojej kariery i naszej Firmy, nie zwlekaj, czekamy na Twoje CV!

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi