Opis stanowiska pracy
Jesteśmy nowoczesnym Contact Center, będącym wsparciem i partnerem w rozwoju biznesu. Dostarczamy innowacyjne usługi, które tworzą długofalowe relacje i pozwalają sprostać postawionym przez naszych Klientów celom.
Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osób lubiących pracę w dynamicznym środowisku, które będą mogły wykorzystać swój potencjał i zdolności sprzedażowe w swojej codziennej pracy.
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
ZADANIA:
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Budowanie dobrych relacji z Klientami
- Profesjonalne prezentowanie produktów i usług firmy
- Dosprzedaż produktów
WYMAGANIA:
- Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji
- Masz doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze sprzedaży
- Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
- Innowacyjność i kreatywność
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Otwartość i wysoka kultura osobista
OFERUJEMY:
- Program szkoleń z dziedziny obsługi Klienta
- Satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa + premia od osiągniętych wyników)
- Dodatkowe systemy motywacyjne – w każdym miesiącu ciekawe konkursy
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Nieformalną atmosferę pracy
- Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków, a we wtorki dostawę owoców
- Pracę w zgranym i kreatywnym zespole, a w piątki możliwość wspólnego leżakowania w strefie relaksu
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój swojej kariery i naszej Firmy, nie zwlekaj, czekamy na Twoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/10/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Praca dla studenta