Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2017.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0014342
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych,
  • telefoniczne wsparcie sprzedawców produktów finansowych oferowanych przez firmę na terenie całej Polski,
  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.

Oczekiwania:

  • komunikatywność, dobra dykcja oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • chęć do pracy w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • umiejętność prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych,
  • doświadczenie w telefonicznych kontaktach z klientem (mile widziane call center),
  • cierpliwość i empatia w stosunku do klientów,
  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej.

Oferta:

  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
  • praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (8:30-18:00),
  • umowa o pracę na czas określony,
  • możliwość poznania procesów operacyjnych w zakresie kredytu i leasingu,
  • szkolenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • praca w młodym, niewielkim zespole w przyjaznej atmosferze.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry