Opis stanowiska pracy
Jesteśmy nowoczesnym Contact Center, będącym wsparciem i partnerem w rozwoju biznesu. Dostarczamy innowacyjne usługi, które tworzą długofalowe relacje i pozwalają sprostać postawionym przez naszych Klientów celom.
Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
ZADANIA:
- Kompleksowa obsługa Klientów
- Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Badanie potrzeb Klientów i budowanie pozytywnych relacji
- Dosprzedaż produktów
OCZEKUJEMY, ŻE:
- Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje
- Jesteś wygadany i można z Tobą porozmawiać na każdy temat
- Dążysz do wyznaczonego celu
- Potrafisz myśleć nieszablonowo
- Uważasz, że niemożliwe staje się możliwe
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest to wymóg konieczny
OFERUJEMY:
- Program szkoleń z dziedziny obsługi Klienta
- Satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania
- Dodatkowe systemy motywacyjne – w każdym miesiącu ciekawe konkursy
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Nieformalną atmosferę pracy
- Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków, a we wtorki dostawę owoców
- Pracę w zgranym i kreatywnym zespole, a w piątki możliwość wspólnego leżakowania w strefie relaksu
Czekamy na Twoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 4
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Logistyka