Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Specjalista ds Telefonicznej Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0014047
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa

Zakres obowiązków:

- Telefoniczna obsługa Klinetów zewnętrzych,
- Wsparcie sprzedawców produktów finansowych na terenie całej Polski.


Oczekiwania:

- Komunikatywność, dobra dykcja i łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon,
- Umiejętność prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych,
- Niezbędne doświadczenie w telefonicznych kontaktach z klientem, najlepiej z Call Center,
- Cierpliwość i empatia w stosunku do klientów, gotowość do rozwiązywania ich problemów,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy własnej.


Oferta:

- Praca w pełnym wymiarze, w systemie zmianowym (pon-pt 8:30-18),
- Umowa o pracę,
- Możliwość gruntownego poznania procesów operacyjnych w zakresie kredytu i leasingu,
"od podszewki",
- Szkolenia,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Praca w młodym, niewielkim zespole (5-o osobowym), w miłej atmosferze.


Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry