Specjalista ds. Telefonicznej obsługi klienta z j. obcym - zdalnie!
Miejsce pracy: Rzeszów
Jesteśmy krakowską firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta, głównie na terenie Europy.
Wierzymy, że ludzie to największy skarb ale też największe wyzwanie.
Systematycznie wkraczamy na nowe rynki i powiększamy zespoły – to znak, że warto do nas dołączyć!
Jeśli biegle znasz język: SŁOWACKI, NIEMIECKI, WĘGIERSKI,
I zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji, nie tylko językowych to zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
Jako Specjalista ds. Telefonicznej obsługi klienta z j. obcym (praca zdalna)
będziesz odpowiedzialny/a za :
- kontakt z klientem (native speakerem) na gruncie dokonywanych przez niego zakupów on-line;
- proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta oraz dosprzedaż produktów;
- badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów.
Oferujemy:
- zdalną formę współpracy na firmowym sprzęcie – 1 m-c wraz ze szkoleniem ma miejsce w Krakowie. Pokrywamy koszt zakwaterowania na ten czas.
- atrakcyjne wynagrodzenie, rzadkie do spotkania nawet w korporacji.
- dostęp do wiedzy w postaci różnorodnych szkoleń – korzystamy z praktyki wykwalifikowanej kadry;
- intensywny kontakt z danym językiem (głównie telefoniczny);
- udział w inicjatywach integracyjnych.
Nasze oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z native speakerem będzie atutem;
- wysoka kultura i standardy pracy w kontakcie z klientem;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwarty umysł
- nastawienie na realizację celów
Zapraszamy do kontaktu
Zespół TIVRON