ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w usługach outsourcingu kadrowo- płacowego, będąc jednocześnie częścią światowego lidera w tym obszarze – ADP®. Każdego dnia tysiące organizacji z całego świata polegają właśnie na ADP. Od międzynarodowych korporacji po małe firmy – wiodące rozwiązania ADP dla personelu pozwalają przedsiębiorstwom robić to, w czym są najlepsze – interesy. W Polsce z sukcesem działamy już prawie 20 lat i zatrudniamy 330 najwyższej klasy specjalistów gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Teraz Ty również możesz stać się częścią tego świata i dołączyć do naszego zespołu.
W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszej firmy w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO WSPARCIA SPRZEDAŻY
Cel stanowiska: Do naszego zespołu w poszukujemy osoby, która swobodnie czuje się w telefonicznych kontaktach z Klientem biznesowym, a budowanie długofalowych relacji i nawiązywanie współpracy przychodzi jej z łatwością.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
- nawiązywanie i utrzymywanie telefonicznego kontaktu z potencjalnymi Klientami ADP,
- umawianie spotkań biznesowych z osobami decyzyjnymi po stronie Klienta,
- ścisła współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży,
- realizowanie uzgodnionego planu oraz praca w oprogramowaniu CRM,
- uczestniczenie w kampaniach marketingowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie telefonicznego kontaktu z Klientem biznesowym,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji biznesowych,
- chęci poszerzania swoich kompetencji i doświadczenia w sektorze usług B2B,
- komunikatywności i nastawienia na współpracę, a jednocześnie samodzielności w działaniu,
- swobody w pracy z komputerem,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (mile widziane).
W zamian oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + premię od wyników,
- nowoczesne i komfortowe środowisko pracy,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- wsparcie doświadczonego zespołu i pakiet szkoleń,
- atrakcyjne dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS).