#

Specjalista ds. Technicznych

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Specjalista ds. Technicznych

Od: Alab Laboratoria Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 18lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Celem pracy Specjalisty ds. technicznych jest koordynacja i nadzór nad pracami konserwacyjnymi, remontowymi oraz adaptacyjnymi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania nieruchomości Alab (laboratoriów, punktów pobrań oraz powierzchni biurowych) zlokalizowanych na terenie całej Polski.

 

Zadania

  • realizacja czynności dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości,
  • zapewnienie właściwego stanu instalacji technicznych i zabezpieczających (planowanie i realizacja bieżących prac konserwacyjnych oraz naprawczych),
  • współpraca z wykonawcami konserwującymi instalacje i urządzenia oraz nadzór nad realizowanymi przez wykonawców pracami,
  • nadzór nad terminowością i jakością wykonywanych robót (przeglądów, serwisów, konserwacji),
  • koordynowanie procesami inwestycyjnymi,
  • weryfikacja stanu technicznego lokali przeznaczonych na punkty pobrań,
  • poszukiwanie nowych firm budowlanych i wybór wykonawców do realizacji prac remontowych na terenie kraju,
  • tworzenie harmonogramów i kosztorysów prac budowlanych,
  • koordynacja i monitorowanie usuwania usterek budowlanych,
  • planowanie i realizacja przeprowadzek,
  • realizacja zakupów materiałowych, koniecznych do wykonania prac technicznych,
  • poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty inwestycji,
  • przygotowywanie dokumentacji.

 

Wymagania

  • wykształcenie średnie techniczne,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • wysoki poziom zdolności organizacyjnych,
  • wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności,
  • ukierunkowanie na realizację wyznaczonych zadań zgodnie z założonymi terminami,
  • bardzo dobra znajomość MS Office,
  • mobilność i dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B.

 

Atutem będzie:

  • znajomość przepisów higieniczno-sanitarnych obowiązujących w placówkach medycznych,
  • znajomość kosztorysowania,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • posiadanie uprawnień elektrycznych.

 

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • możliwość realnego wpływania na procesy realizowane w firmie na terenie całego kraju,
  • udział w strategicznych projektach dla firmy,
  • umowę o pracę,
  • kartę MultiSport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
  • dopłatę do pakietu opieki medycznej
  • zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz współpracowników,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi