Specjalista ds. Technicznych
Miejsce pracy: WarszawaNumer ref. SDT/001/ABO
Zadania:
- Wsparcie użytkowników
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
- Konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
- Instalację i konfigurację oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Oferujemy:
- Możliwość awansu
- Pracę od 9 do 17
- Liczne benefity: kartę Multisport, opiekę medyczną Medicover, zniżki np. do kina, na pizzę
- Stabilne zatrudnienie
- Miłą atmosferę pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę na czas określony
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość Windows 7/8/10 Pro, MS Office, Active Directory
- Znajomość zagadnień sieciowych
- Znajomość SCCM (mile widziana)
- Wysoki poziom komunikatywności
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej
- Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
- Odporność na stres
- Minimum rok doświadczenia w dziale wsparcia użytkownika
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej