Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/01/2019.

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Koło, wielkopolskie

Human Resources Poland

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Wsparcie techniczne działu handlowego.
  • Wizyty u Klientów, szkolenia, doradztwo.
  • Opracowywanie techniczne zapytań, dobór narzędzi ściernych.
  • Wdrażanie nowych wyrobów, pomoc w opracowywaniu materiałów reklamowych.
  • Udział w targach i wystawach branżowych.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe- mechaniczne lub pokrewne.
  • Znajomość języka niemieckiego- warunek konieczny.
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych w kraju i za granicą.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Wiedza dotycząca narzędzi ściernych oraz doświadczenie w przemyśle będą dodatkowymi atutami.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia.
  • Liczne szkolenia produktowe i techniczne.
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w międzynarodowym środowisku.

Prezentacja firmy

Human Resources Poland (Hr.pl) to założone w 2000 roku doradztwo personalne z wieloma... sukcesami na koncie, zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry