#

Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opole, opolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

Miejsce pracy: Opole
5-10-67205
Wynagrodzenie: 6500 - 7500 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalisty ds. Systemów Zarządzania Jakością

Miejsce pracy: Opole

Zakres obowiązków:
- Nadzór nad efektywnym działaniem systemu zarządzania jakością zgodnie z normami ISO 9001 oraz IATF 16949
- Opracowywanie procedur/instrukcji jakościowych
- Aktualizacja dokumentacji i kontrola poprawności dokumentów
- Tworzenie harmonogramów auditów oraz ocena zgodności procesów pod kątem wymagań jakościowych
- Koordynacja audytów wewnętrznych (systemu, procesów i produktów), udział w auditach zewnętrznych
- Nadzór nad działaniami zapobiegawczymi i korygującymi
- Doskonalenie systemu pod kątem wymagań Klienta
- Prowadzenie szkoleń z zakresu SZJ

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży automotive)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość MS Office

Korzyści:
- Ubezpieczenie na życie
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki świąteczne)
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi