Opis stanowiska pracy
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o., członek międzynarodowego holdingu Forum Media Group, poszukuje osób do pracy na stanowisku:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Sprzedaż B2B i B2C produktów i usług Wydawnictwa Forum Media Polska
Miejsce pracy: Poznań
Docieramy z informacją do kilkuset tysięcy klientów. Nasz młody i ambitny zespół pracowników codziennie tworzy i oferuje nowoczesne rozwiązania w postaci czasopism, publikacji i portali. Nasze produkty mają wyjątkowo silną pozycję na rynku, ponieważ tworzą je autorytety i osoby o wyjątkowo ugruntowanej pozycji na rynku polskim.
Jeżeli:
- chcesz pracować w środowisku młodych, utalentowanych osób, które szanują profesjonalną atmosferę biznesową zamiast układów i niezrozumiałych decyzji w procesie decyzyjnym,
- jesteś zaangażowany w wykonywanie powierzonych zadań,
- jesteś zdeterminowany oraz wytrwały w osiąganiu postawionych celów,
- z łatwością nawiązujesz kontakty międzyludzkie,
- chętnie uczysz się i lubisz wyzwania,
- szukasz firmy, dla której uczciwość, przejrzystość i rozwój to główne wartości,
- chcesz związać się z nami na dłużej
– to jesteś osobą, której szukamy!
Dla nas nie jest ważny Twój wiek, wykształcenie, doświadczenie.
Liczą się pasja i zaangażowanie!
Dołącz do nas!
Gwarantujemy:
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie na jasnych, przejrzystych zasadach (pensja zasadnicza + premia uzależniona od wyników), średnia miesięcznych zarobków to 3000 zł netto,
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 8 do 16 (wszystkie weekendy wolne),
- opiekę medyczną w prywatnej klinice,
- pracę w zgranym i doświadczonym zespole, w przyjaznej atmosferze i komfortowych warunkach,
- bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych (produktowych oraz sprzedażowych).
Praca Specjalisty ds. Sprzedaży to:
- telefoniczna sprzedaż profesjonalnych i cenionych czasopism oraz publikacji, programów i szkoleń Forum Media Polska przy wykorzystaniu gotowych baz,
- realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych,
- docieranie do klientów biznesowych z różnych grup zawodowych,
- możliwość czynnego udziału w realizacji projektów specjalnych,
- budowanie pozytywnego wizerunku Forum Media Polska w kontakcie telefonicznym z klientem.
Prezentacja firmy
Docieramy z informacją do kilkuset tysięcy Klientów. Zapewniamy p...
Docieramy z informacją do kilkuset tysięcy Klientów. Zapewniamy profesjonalne publikacje i szkolenia, które wspierają codzienną pracę i doskonalenie zawodowe.
Dynamiczny rozwój Forum Media Polska Sp. z o.o. i otwartość na nowe idee sprawia, że możemy zaoferować absolwentom i doświadczonym specjalistom pracę w atmosferze sukcesu i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/09/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Biuro / Dokumentacja