Opis stanowiska pracy
Płacimy za gadanie przez telefon
Lubisz rozmawiać przez telefon? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco to miejsce jest dla Ciebie! Robisz to co lubisz i jeszcze Ci za to zapłacimy :)
Szukamy ludzi pozytywnie zakręconych, którzy nie boją się wyzwań. Gwarantujemy największe prowizje w mieście.
Jak to wygląda?
- Dzwonisz, przedstawiasz ofertę sieci T-Mobile, pozyskujesz zamówienie i już masz hajs.
Jeśli masz doświadczenie to spoko.
Jeśli go nie masz, wszystkiego Cię nauczymy.
Jak chcesz zarabiać pieniądze i przy tym miło spędzić czas z fajnymi ludźmi to dobrze trafiłeś. Wyślij CV, nie pożałujesz.
Prześlij swoje CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpień 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Prezentacja firmy
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zaj...
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły wiele lat aktywności zawodowej – tysiące dni i dziesiątki tysięcy godzin – przy organizacji, przeprowadzaniu i nadzorowaniu procesów realizacji planów sprzedażowych dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.
Nasz model działalności bezpośredniej opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji. Zadanie to powierzamy profesjonalnie wyszkolonemu zespołowi naszych konsultantów telefonicznych. Dzięki intensywnym szkoleniom oraz opracowanym przez nas autorskim skryptom są oni w stanie podjąć każde wyzwanie sprzedażowe, elastycznie i na bieżąco dostosowując się do stawianych im wymagań.
Swoim partnerom oferujemy wsparcie sprzedażowe przy użyciu najnowszych technologii telekomunikacyjnych call center, a pracownikom – satysfakcjonującą i angażującą pracę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Inne, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting