Opis stanowiska pracy
Jesteśmy nowoczesnym, międzynarodowym call center z branży health&beauty. Zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta. W związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy osób, które wesprą nas na rynku niemieckim.
Do Twoich zadań będzie należał telefoniczny kontakt z klientami (tylko osoby zainteresowane naszymi produktami) z Niemiec, w tym:
- Budowanie pozytywnych relacji i badanie potrzeb klienta,
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb,
- Dosprzedaż produktów (kontakt z naszymi klientami, którzy dokonali zakupu online i zachęcenie do złożenia większego zamówienia),
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień,
- Uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem
Nasze oczekiwania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1),
- Komunikatywność, sumienność i otwartość na nowe doświadczenia,
- Chęć rozwijania się w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
- Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji
Oferujemy:
- Adekwatne do umiejętności językowych i sprzedażowych wynagrodzenie podstawowe (od 3360 zł netto) i atrakcyjne prowizje (realnie to 2500 zł netto, a dla najbardziej zaangażowanych nawet 5000 zł netto!) – w sumie nawet 8500 zł!
- Pracę na cały etat lub część etatu (minimum 0,5 etatu) z możliwością indywidualnego ułożenia grafiku,
- Biuro położone nieopodal stacji metra Rondo Daszyńskiego,
- Szkolenia wdrożeniowe, coachingi, warsztaty i wiele innych działań rozwojowych ,
- Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport, płatne dni wolne od pracy
- Bonusy za polecenie znajomych do pracy (nawet do 1000 zł!),
- Stabilną pracę w oparciu o umowę cywilnoprawną lub B2B,
- Pracę w nieformalnym, dynamicznym środowisku pośród różnych kultur i języków,
- Nieograniczone ilości pysznej kawy, świeże owoce w poniedziałki, pizza i pancakes day oraz wiele innych pyszności! :)
Brzmi interesująco? - Wyślij nam swoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/06/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting