Tivron jest multikulturową firmą zajmującą się sprzedażą naturalnej suplementacji diety.
Obecnie obsługujmy klientów w 13 językach z terenu całej Europy.
Naszym celem jest budowanie pozytywnego wizerunku u klientów, nie tylko sprzedaż ale także kompleksowa opieka.
Obecnie potrzebujemy osób które wesprą nas w obsłudze sprzedażowej klienta na rynku Francuskim.
Co oferujemy na tym stanowisku:
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 24 zł netto za godzinę + prowizję (2000-6000 zł średnio)
- Pracę oraz szkolenia w 100% zdalnie – zapewniamy sprzęt który umożliwi Ci pracę
- Pakiet szkoleń oraz programy rozwojowe – u nas jeśli chcesz, nie musisz siedzieć ciągle na słuchawce
- Pełną opiekę oraz wsparcie z każdego działu (Lider, Trener, HR)
- Jeśli nie lubisz kiedy ktoś patrzy Ci na ręce i cenisz sobie spokój możemy Ci to zagwarantować jeśli Twoje wyniki będą na odpowiednim poziomie (doceniamy samodzielność)
- Pakiet benefitów – multisport, prywatna opieka medyczna (Luxmed, Medicover)
- Umowy cywilnoprawne
- Jasne i zrozumiałe zasady współpracy (nic drobnym druczkiem z czym wyskakujemy z dnia na dzień)
- Otwartą i ciepłą atmosferę – każdy jest równy!
Co będzie podstawowymi zadaniami na tym stanowisku:
- Obsługa sprzedażowa klientów z połączeń przychodzących i wychodzących – to klienci kontaktują się z nami, lub my kontaktujemy się z naszymi stałymi klientami
- Rejestrowanie zamówień, logowanie w systemie
- Opieka nad klientem, lubią jak się słucha co mają do powiedzenia
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Biegły język Francuski
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Otwartości, empatii i wyrozumiałości
- Umiesz stawiać granice i dążyć do celu
- Nie demotywuje Cię „nie” ze strony klienta
- Sprzedaż jest dla Ciebie czymś naturalnym a nie wciskaniem
- Lubisz się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, a tematy TABU dla Ciebie nie istnieją
Nie czekaj bo my nie chcemy czekać na Ciebie! Zgłoś się już dziś, porozmawiaj, sprawdź dowiedz się więcej!