Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy największym dystrybutorem w Polsce działającym w branży stolarki otworowej na rynku UE. Swoim zasięgiem działania obejmujemy rynki Europy południowej, centralnej i zachodniej. Naszym Klientom oferujemy szeroki asortyment, który obejmuje min. okna pcv, aluminium, drewna, rolety, parapety, żaluzje, okiennice, drzwi, bramy garażowe i inne. Firmę tworzą energiczni, kreatywni i doświadczeni specjaliści z branży budowlanej.
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
pozyskiwanie oraz obsługa klientów na podległym rynku
wprowadzanie wycen do system informatycznego oraz przesyłanie ich do działu wycen
kontrola poprawności zamówień przed ich uruchomieniem do produkcji
organizacja wysyłek zamówionych towarów i współpraca z działem logistyki w firmie
opracowywanie oraz koordynowanie reklamacji
inne zadania mające na celu profesjonalną obsługę klienta
Wymagania:
zaawansowany poziom języka angielskiego w mowie i piśmie
motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
mile widziane doświadczenie w sprzedaży
realizacja planów sprzedażowych
Oferujemy:
umowę o pracę
ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze, w nowoczesnym biurze
szkolenia techniczne i sprzedażowe
nowoczesne narzędzia pracy
ubezpieczenia grupowe
stałe godziny pracy od poniedziałku do piątki w godzinach 8:00-16:00
konkurencyjne warunki finansowe
konkursy roczne i półroczne z benefitami finansowymi
premie uznaniowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?