Kancelaria LBA została założona w 2004 roku przez pięciu partnerów pragnących realizować własną wizję doradztwa, w której najważniejszy byłby bezpośredni kontakt z klientem oraz jego indywidualne potrzeby.
Tworzymy grupę doświadczonych prawników, działających w ramach zespołów kierowanych przez radców prawnych i adwokatów. Wykonujemy swoją pracę z poświęceniem i pasją, oferując naszym klientom wysoki standard obsługi. W naszym zespole znajdują się specjaliści o ugruntowanej pozycji na rynku prawniczym, którzy posiadają długoletnie doświadczenie w wiodących polskich i międzynarodowych firmach prawniczych, instytucjach finansowych oraz spółkach giełdowych. Dzięki ich fachowemu przygotowaniu możemy świadczyć wysokiej jakości pomoc prawną, zarówno na rzecz Klientów polskich, jak i zagranicznych, prowadząc również obsługę w języku angielskim, francuskim oraz niemieckim. Łączymy doświadczenie globalnej współpracy ze znajomością polskiego rynku.
Tworzymy grupę doświadczonych prawników, działających w ramach zespołów kierowanych przez radców prawnych i adwokatów. Wykonujemy swoją pracę z poświęceniem i pasją, oferując naszym klientom wysoki standard obsługi. W naszym zespole znajdują się specjaliści o ugruntowanej pozycji na rynku prawniczym, którzy posiadają długoletnie doświadczenie w wiodących polskich i międzynarodowych firmach prawniczych, instytucjach finansowych oraz spółkach giełdowych. Dzięki ich fachowemu przygotowaniu możemy świadczyć wysokiej jakości pomoc prawną, zarówno na rzecz Klientów polskich, jak i zagranicznych, prowadząc również obsługę w języku angielskim, francuskim oraz niemieckim. Łączymy doświadczenie globalnej współpracy ze znajomością polskiego rynku.
Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za aktywną sprzedaż szkoleń oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Realizacja założonych celów sprzedażowych,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i szkoleń,
- Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z Klientami,
- Współpraca z działami merytorycznymi – prawnikami,
- Kontakty z firmą ds. PR i monitorowanie uczestnictwa w publikacjach i innych przedsięwzięciach przez pozostałych wspólników,
- Aktualizacja strony internetowej,
- Zarządzanie przedsięwzięciami marketingowymi takimi jak uczestnictwem w konferencjach, w organizacjach pozarządowych itp.,
- Zamawianie materiałów „reklamowych”, wizytówek broszur, itp.
Oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży szkoleń do Klientów B2B poparte sukcesami,
- Wysokie umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne oraz prezentacyjne,
- Doświadczenie w budowaniu ofert szkoleniowych
- Samodzielne pozyskiwanie kontraktów oraz budowanie portfela Klientów
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (excel, powerpoint, word, pdf)
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne,
- Inicjatywa oraz zorientowanie na wynik,
Oferujemy:
- Wynagrodzenie oparte na systemie premiowym od wyników sprzedaży
- Możliwość udziału w różnych szkoleniach i realizowanych konferencjach
- Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Realną szansę rozwoju w ramach organizacji.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.