Nomacom Group Sp. z o.o. dostarcza klientom biznesowym profesjonalne rozwiązania IT. Wyróżnia nas kompleksowość – zajmujemy się zarówno doradztwem w zakresie doboru produktów i usług, jak i dostawą sprzętu, a także jego wdrożeniem i serwisem na etapie użytkowania. Działamy na obszarze całej Polski, ale uczestniczymy również w realizacji projektów dla naszych klientów m.in. z Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, USA.
Wypracowana na przestrzeni lat stabilna pozycja rynkowa pozwala nam cieszyć się zaufaniem klientów z praktycznie każdej branży, począwszy od przedsiębiorstw handlowo-usługowych, poprzez firmy produkcyjne, a skończywszy na placówkach medycznych i instytucjach państwowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Wypracowana na przestrzeni lat stabilna pozycja rynkowa pozwala nam cieszyć się zaufaniem klientów z praktycznie każdej branży, począwszy od przedsiębiorstw handlowo-usługowych, poprzez firmy produkcyjne, a skończywszy na placówkach medycznych i instytucjach państwowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób, które z zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy, są samodzielne, potrafią pracować jednocześnie nad wieloma projektami, a przy tym doskonale sobie radzą z obsługą klientów oraz są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Specjalista ds. Sprzedaży / Key Account Specialist
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie własnych klientów oraz obsługa aktualnych klientów firmy
- Inicjowanie rozmów i spotkań biznesowych
- Organizowanie procesu sprzedaży, w tym prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dla klientów
- Doradztwo klientom w zakresie zakupu optymalnych produktów i usług, rozwiązywanie ich problemów
- Analiza rynku, konkurencji, poszukiwanie potencjalnych szans
- Realizacja planów sprzedażowych
- Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych (obsługa przed- i posprzedażowa)
- Bieżące raportowanie według obowiązujących standardów.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i budowania dobrych relacji
- Koncentracja na realizacji celów
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność i obowiązkowość
- Zdolności negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Pozytywne nastawienie i motywacja do osiągania wyników
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży IT.
To oferujemy:
- Rozwój zawodowy w obszarze B2B
- Dużo ambitnych projektów
- Szkolenie wprowadzające
- Systematyczne szkolenia przeprowadzane przez globalnych producentów rozwiązań IT (techniczne i sprzedażowe)
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne warunki płacowe i system prowizyjny uzależniony od wyników
- Pracę w zgranym zespole
- Możliwość pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie lub hybrydowej (stacjonarnie i zdalnie)
- Telefon służbowy, komputer przenośny, opcjonalnie samochód służbowy
- Niezapomniane wrażenia z wyjazdów integracyjnych.
Benefity:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do nauki języków obcych
- Parking dla pracowników
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".