Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację celów sprzedażowych poprzez telefoniczny kontakt z klientami (inicjowanie kontaktów) oraz sprzedaż usług szkoleniowych. Oczekiwana średnia dzienna ilość zainicjowanych kontaktów to 40 rozmów telefonicznych. Praca w systemie CRM na bazie już istniejących danych.
Praca w dniach roboczych, w godzinach 7.45 - 16.00 w tym dwie przerwy (śniadaniowa i lunchowa - Twoja higiena pracy i dbanie o siebie jest dla nas ważne). Po okresie wdrożenia możliwa jest zdalna praca na efekt.
Na w/w stanowisku będzie również możliwość współtworzenia nowych produktów edukacyjnych i doradczych wspólnie z pozostałymi Specjalistami ds. sprzedaży i rozwoju szkoleń, Zespołem Realizacji Szkoleń oraz Zespołem Marketingu.
Wymagania:
Oferujemy:
Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń może liczyć na kilkutygodniowy program wdrożenia w specyfikę firmy i jej produktów a następnie pracę w zgranym i wspierającym zespole. W naszej firmie szanujemy czas, dlatego lubimy punktualność zarówno w obszarze rozpoczynania jak i kończenia pracy. Skupienie się na realizacji zadań w ciągu dnia oraz puste biuro po 16tej i czas na realizowanie własnych pasji pozazawodowych to jedna z naszych podstawowych wartości.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.
ApexNet jest nowoczesną firma edukacyjną z 17-letnim doświadczeniem, spe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.