Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/10/2018.

Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń

Wrocław, dolnośląskie

PCC Polska

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za organizację i aktywną sprzedaż szkoleń w naszym Centrum Szkoleniowym PCC POLSKA

Wymagania

OBOWIĄZKI:

  • Doradztwo oraz pomoc klientom w procesie doboru odpowiedniego szkolenia
  • Sporządzanie ofert szkoleniowych
  • Prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami i odpowiadanie na ich zapytania
  • Sprzedaż usług szkoleniowych
  • Układanie harmonogramów kursów
  • Dopasowywanie czasowe i osobowe grup szkoleniowych
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów na szkolenia
  • Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na kursy
  • Organizacja materiałów szkoleniowych
  • Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe, min licencjat
  • Doświadczeni na w/w stanowisku
  • Terminowość
  • Sumienność
  • Odpowiedzialność
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność sprawnego korzystania z Internetu i pakietu MS Office
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zaangażowanie, motywacja do pracy i zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy

OFERUJEMY:

  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Umowę o pracę
  • Pakiet socjalny
  • Szkolenia

Prezentacja firmy

PCC Polska - specjalizujemy się w oprogramowaniu CAD dla wszystkich branż projektowych,... jesteśmy autoryzowanym partnerem Autodesk.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta , Praca Inne
do góry