Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- opieka nad klientami biznesowymi oraz budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
- telefoniczny kontakt z potencjalnymi oraz obecnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy, sprzedaży dodatkowych usług, negocjacji warunków handlowych, czynności retencyjnych
- przygotowywanie i wysyłanie dokumentacji sprzedażowej do klienta, monitoring dokumentacji
- kontakt telefoniczny z klientami, którzy zrezygnowali z usług Spółki i podjęcie działań mających na celu wznowienie współpracy
Wymagania:
- min. półroczne doświadczenie w obsłudze telefonicznej
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- wykształcenie minimum średnie
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- profesjonalny rozwój w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę
Prezentacja firmy
Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Eur...
Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy transakcje dla ponad 230 tys. terminali POS, również dla klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. Akcje EVO Payments są notowane na giełdzie papierów wartościowych Nasdaq.
Jakość usług, różnorodność, komunikacja, współpraca, innowacyjność, dążenie do celu, uczciwość. Traktujemy je jak „firmowy GPS” – dzięki nim mamy pewność, że kierujemy się w dobrą stronę. Chcemy nadal być najbardziej zaufanym i innowacyjnym partnerem w branży płatności bezgotówkowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/08/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management