Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem czeskim/słowackim
Miejsce pracy: Warszawa lub home office
Opis stanowiska:
• Obsługa Klientów z rynku czeskiego/słowackiego
• Promowanie produktów
• Dbanie o relację z klientami
• Kształtowanie dobrego wizerunku firmy
• Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb
• Administracja i praca z wewnętrznym systemem
Wymagania:
• Biegła znajomość języka czeskiego/słowackiego
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
• Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów
• Odpowiedzialność za powierzone działania
Oferujemy:
• Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy
• Elastyczny czas pracy (możliwość dopasowania godzin pracy do własnych możliwości)
• Premiowanie dobrych wyników
• System szkoleń
• Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy lub pracę w systemie home office
• Możliwość używania na co dzień języków obcych
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość awansu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.