Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2018.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem angielskim

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania :

- Aktywne proponowanie usług i produktów firmy klientom biznesowym;
- Wstępne badanie potrzeb klientów;
- Tworzenie szans sprzedażowych;
- Budowanie długotrwałych i biznesowych relacji z klientami;
- Stały kontakt z partnerami biznesowymi i centralą firmy.


Oczekiwania:

- Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym;
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny;
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z klientami;
- Orientacja na osiąganie i realizowanie celów sprzedażowych;
- Znajomość branży IT - będzie dużym atutem;
- Komunikatywność, otwartość, nastawienie na szukanie rozwiązań.


Oferujemy:

- Pełną wyzwań pracę w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży IT;
- Umowę o prace bezpośrednio u naszego klienta;
- Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premie);
- Szkolenia, konkursy, benefity pozapłacowe i możliwość rozwoju;
- Pracę w centrum Warszawy (okolice Ronda Daszyńskiego).



Numer referencyjny: SDS/ANG/WA2/09/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż
do góry