Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/09/2019.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta na rynku polskim

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Aktualnie szukamy osób do telefonicznej obsługi klienta do naszego biura w Krakowie.

Zajmujemy się obsługą posprzedażową i dosprzedażą w branży health & beauty, głównie w obszarze naturalnej suplementacji.

Nie musisz mieć doświadczenia, żeby z nami pracować, wszystkiego Cię nauczymy!

 

Jakie byłyby Twoje zadania?

  • telefoniczny kontakt z klientem
  • badanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów
  • sprzedaż produktów i negocjacje cenowe

 

Jakich osób szukamy?

  • dyspozycyjnych w pełnym wymiarze godzin
  • komunikatywnych i otwartych na kontakt z klientem
  • pewnych siebie i zmotywowanych
  • ambitnych i chętnych na zdobywanie nowych doświadczeń

 

Co możemy zaoferować?

  • pracę na pełen etat
  • wynagrodzenie w formie podstawy i atrakcyjnych prowizji
  • szkolenia sprzedażowe i z zakresu obsługi klienta
  • kartę Multisport
  • pracę w zgranym zespole i świetnej atmosferze
  • dobrą lokalizację naszego biura

 

Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry