Opis stanowiska pracy
Do głównych obowiązków należeć będzie:
- bieżące współpracowanie z Klientem w zakresie negocjacji warunków handlowych i sprzedaży,
- tworzenie planów kategorii, strategii handlowych i marketingowych produktów marek własnych sieci handlowych,
- aktywne uczestniczenie w tworzeniu nowych produktów, ich definicji jakościowej,opakowaniowej, marketingowej, kosztowej oraz cenowej,
- monitorowanie rynku oraz zbieranie danych sprzedażowych,
- rozwijanie planów marketingowych dla poszczególnych marek oraz ich realizowanie,
- przygotowywanie raportów sprzedaży, ich analizowanie oraz raportowanie.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- przynajmniej 2. letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- biegłej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie Excel),
- dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację,
- prawo jazdy kat. B,
- kreatywności, umiejętności analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu,
- chęci podnoszenia kwalifikacji,
- dodatkowym atutem rekrutacyjnym będzie doświadczenie w obszarze FMCG, znajomość produktów FMCG oraz marek własnych.
Z naszej strony oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- produkty reklamowe firmy co 3. miesiące,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę MultiSport,
- możliwość zapisania się do preferencyjnego pakiektu ubezpieczenia grupowego,
- bony świąteczne,
- dofinansowanie do wakacji,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
Prezentacja firmy
Polska Spółka powstała w 2015r z celem budowy najbardziej efektyw...
Polska Spółka powstała w 2015r z celem budowy najbardziej efektywnego przedsiębiorstwa produkującego Chemię Gospodarczą i Kosmetyki we wschodniej częsci Europy. Miejscem funkcjonowania jest Zakład Produkcyjny przy ul. Krakowskiej 112-116 we Wrocławiu odkupiony od PZ Cussons, który od lat wytwarzał produkty zajmujące czołowe pozycje sprzedaży na rynku. To w miejscu z 90 letnią tradycją produkcji chemii E&S Industry rozpoczęło proces budowy silnego gracza rynkowego działającego przede wszystkim w sektorze marek własnych i produkcji kontraktowej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi