#

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu (B2B)

L.Grant HR Consulting

Gliwice, śląskie

L.Grant HR Consulting

L.GRANT HR Consulting jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się m.in w zaawanso-wanych usługach rekrutacyjnych dla polskich i międzynarodowych firm. Jednym z naszych klientów jest międzynarodowa firma specjalizująca się w obszarze projektowania i wdrażania zaawansowa-nych rozwiązań z zakresu logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw oraz usprawniania procesów, obecna w kilkunastu krajach na całym świecie. Klientami tej firmy są znane, międzynarodowe firmy działające w wielu branżach, w wymiarze międzynarodowym jak i lokalnym. W chwili obecnej, dla polskiego oddziału tej firmy (mieszczącego się w okolicach Gliwic) poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu (B2B)

Miejsce pracy: Gliwice

Kluczowe obowiązki:

  • sporządzanie list potencjalnych klientów (głównie firmy duże i średnie);
  • wypracowywania metod docierania do nowych klientów, identyfikacja osób kontaktowych,
  • nawiązywanie pierwszych kontaktów z potencjalnymi klientami;
  • reprezentacja firmy podczas konferencji i prowadzenie kontaktów pokonferencyjnych;
  • utrzymywanie stałego kontaktu z działem marketingu i sprzedaży w centrali firmy;
  • utrzymanie stałego kontaktu z izbami gospodarczymi oraz współpracującymi instytucjami;
  • przygotowywanie analiz oraz tłumaczenie wybranych dokumentów dla zarządu;
  • sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań;
  • prace administracyjne wg bieżących potrzeb.

Najważniejsze wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, zarządzania, marketingu lub pokrewne;
  • kilkuletnie doświadczenie w zakresie nawiązywania kontaktów z klientem biznesowym (B2B);
  • doświadczenie w zakresie generowania list potencjalnych klientów, weryfikowania poten-cjału współpracy, oraz reprezentowania firmy w kontaktach handlowych;
  • doświadczenie w zakresie przygotowywania materiałów marketingowych oraz prezentacji firmy przy pierwszych kontaktach z klientem;
  • gotowość do wyjazdów 1-2 dniowych (co miesięcznych) na konferencje i do Zarządu firmy w Berlinie;
  • samodzielność i dokładność w wykonywanych pracach
  • umiejętność organizacji czasu pracy i nadawania priorytetów działaniom
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • dobra znajomość języka niemieckiego;
  • biegła obsługa komputera: MS Office (Word, Exel);
  • biegła obsługa witryn internetowych;
  • prawo jazdy – kat B;

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • ciekawą i kreatywną pracę w zgranym zespole;
  • duże możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • dostęp do wysokiej klasy wiedzy fachowej i szkoleń;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki pracy;
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi