#

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

PRIMAVERA FURNITURE SP.Z O.O.

Barczewo, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0749


Obowiązki:

Samodzielna koordynacja realizacji kontraktów sprzedażowych (zlecenie produkcji, rejestracja zamówień). Przygotowywanie ofert handlowych. Nadzór nad przebiegiem realizacji zamówień (dokonywanie ustaleń z klientami). Nawiązywanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami handlowymi



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa klienta
  • znajomość języków obcych
  • obsługa komputera MS Ofice

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • Umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w powierzone obowiązki; Bardzo dobra organizacja pracy własnej; Umiejętność pracy pod presją czasu;


Miejsce pracy: Barczewski Dwór 7, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi