Opis stanowiska pracy
Nazywamy się Jobs+ i jesteśmy agencją HR, aktualnie dla naszego Klienta – firmy działającej od niemal 5 lat na rynku, która zajmuje się sprzedażą hurtową produktów takich jak puzzle, gry, kolorowanki, naklejki, zdrapki artystyczne, zestawy magnesowe, poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży eksportowej.
Jeśli jesteś komunikatywną i samodzielną osobą, która w pracy jest zorientowana na cele, to ta oferta może Cię zainteresować.
Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży eksportowej w branży zabawkowej
Lokalizacja: praca zdalna
Wymagania
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- organizacja oraz koordynacja procesów sprzedażowych niemal w całej Europie
- realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
- analiza potencjału sprzedażowego klientów, kanałów i rynków
- pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie negocjacji handlowych
- budowa oraz rozwój długotrwałych i stabilnych relacji handlowych
- stała aktualizacja bazy danych klientów i dystrybutorów
- monitorowanie działań konkurencji
- reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
- przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
Sprawdzisz się na tym stanowisku jeśli posiadasz:
- minimum roczne doświadczenie w sprzedaży eksportowej
- doświadczenie w branży zabawkowej (puzzle)
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (kontakt mailowy i telefoniczny)
- dobrą znajomość pakietu MC Office
- umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
- jesteś samodzielny /- a, dobrze organizujesz pracę i nastawiasz się na cele
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z firmą (z 3 miesięcznym okresem próbnym)
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach, do ustalenia: 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
- praca w 100% zdalna
- zarobki 5000- 10000 netto - w zależności od posiadanego doświadczenia + premia
Jeśli czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie – nie czekaj i prześlij do nas swoją aplikację.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772
Prezentacja firmy
Nazywamy się Jobs Plus HR, wspieramy pracodawców w pozyskiwaniu najlepsz...
Nazywamy się Jobs Plus HR, wspieramy pracodawców w pozyskiwaniu najlepszych talentów do organizacji, a kandydatów w znalezieniu wymarzonej oferty. W naszej codziennej pracy staramy się jak najlepiej dopasować ludzi do miejsc, aby pomóc im osiągnąć ich prawdziwy potencjał. Rekrutujemy ludzi dla ludzi – tak definiujemy naszą działalność. Do każdego procesu rekrutacji podchodzimy indywidualnie, dbamy o partnerską atmosferę, budujemy długotrwałe relacje.Nasza siedziba znajduje się w Krakowie, ale nasze usługi świadczymy na terenie całej Polski. Współpracujemy również z firmami zagranicznymi - delegujemy pracowników m.in. do Niemiec, Francji i Belgii.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/02/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 7 000PLN - 15 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- prowizja
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi