• pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług SEKA S.A.
• utrzymywanie relacji ze stałymi klientami wg określonych standardów
• planowanie oraz skuteczna realizacja działań handlowych i rozwojowych
• reprezentowanie Firmy i kreowanie pozytywnego wizerunku SEKA S.A.
• raportowanie efektów swoje pracy i zespołu
• zarządzanie oddziałem w Bielsku - Białej
Nasze oczekiwania
• wykształcenie wyższe
• minimum – 4 lata doświadczenia w skutecznej sprzedaży – sektor B2B
• umiejętności negocjacyjne oraz znajomość technik sprzedaży
• umiejętności zarządzania ludźmi i inspirowania ich do działania
• wytrwałość i nastawienie na sukces
• doskonałe umiejętności interpersonalne oraz dobra organizacja pracy
• prawo jazdy kat. B + własny samochód
• odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę w renomowanej i rozwijającej się Firmie
• stabilne warunki zatrudnienia
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet socjalny i opiekę zdrowotną
Nadzór, Ochrona Środowiska, Szkolenia
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.