Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Social Media
Lokalizacja: KatowiceTwoja przyszła Firma
Naszym Klientem jest wiodąca na polskim rynku Agencja Marketingowa z siedzibą w Katowicach (ścisłe centrum miasta). Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalista ds. Social Media.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji dla wybranych kanałów social media.
- Bezpośredni kontakt z Klientem w celu zgromadzenia niezbędnych danych do przeprowadzenia skutecznej kampanii.
- Analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring branży.
- Współpraca z pozostałymi osobami w zespole oraz firmie.
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy.
- Komfortowe warunki pracy oraz koleżeńską atmosferę.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Social Media.
- Znajomości działania paneli administracyjnych i analitycznych dla poszczególnych platform mediów społecznościowych.
- Umiejętności korzystania z Google Analytics i wykorzystywania danych analitycznych do optymalizacji konwersji.
- dobra znajomość języka angielskiego.
- Osobowość i kompetencje Social Media Ninja.