Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. Social Media i PR
- praca w pełni zdalna (Home Office) na czas epidemii
- możliwość pracy na zdezynfekowanym i przygotowanym do pracy komputerze (dostawa kurierem)
- obsługa Klientów agencji w zakresie mediów tradycyjnych oraz społecznościowych
- przygotowywanie treści na media społecznościowe i briefów dla grafików
- kreacja treści materiałów prasowych
- przygotowywanie strategii komunikacji
- doradztwo dla Klientów w zakresie komunikacji
- kontakty z Klientami, przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień
- akceptowanie materiałów do publikacji z Klientem
- obsługa kanałów społecznościowych Klientów agencji
- współpraca z zespołem agencji
- praca na narzędziach do pracy zdalnej - Asana, Trello, Hangouts, Google Docs, Google Drive
Wymagania
- doświadczenie w pracy w agencji PR lub dziale komunikacji
- dobre pióro
- praktyczna znajomość narzędzi Social Media i PR
- dobre relacje z dziennikarzami
- silna motywacja do pracy i nastawienie na efekty
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy zdalnej i dyscyplina
- znajomość narzędzi: Prowly, Asana, Trello, Office 365
- sprawne posługiwanie się mediami społecznościowymi
- mile widziane umiejętności związane z Facebook Ads, Google Ads
Prezentacja firmy
Agencja Royal Brand PR jest firmą, z sukcesami pracującą dla klientów na...
Agencja Royal Brand PR jest firmą, z sukcesami pracującą dla klientów na rynku polskim oraz rynkach miedzynarodowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspieramy zarówno rodzime firmy i miedzynarodowe korporacje jak również instytucje publiczne i państwowe. Główną zasadą Konsultantów agencji jest tworzenie skutecznych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o cele biznesowe klientów.
Jak działamy?
Budujemy zaufanie - jesteśmy profesjonalnym doradcą wizerunkowym, służącym wiedzą i doświadczeniem w każdym obszarze naszej pracy.
Analizujemy trendy i obieramy cele - obserwujemy rynek, przeprowadzamy audyty, analizujemy potrzeby klienta - obieramy realne i przemyślane cele.
Siegamy po innowacyjne rozwiązania - standardowe działania nie przynoszą satysfakcji na rynku pełnym konkurencji - nie stoimy w miejscu - siegamy po nowe, ale sprawdzone.
Tworzymy kompetentny zespół - sukces firmy to suma sukcesów jej ludzi. Wieloletnia współpraca, zaufanie i patrzenie "w tym samym kierunku", przekładają się na jakość obsługi naszych Klientów.
Inspirujemy klientów - współpraca z klientem to nie tylko poprawne wypełnianie postanowień kontraktu. Codziennie inspirujemy do podejmowania nowych wyzwań, zachęcamy do doskonalenia przyjętych wcześniej rozwiązan. Dzięki temu z roku na rok podwajamy liczbę Klientów i rozszerzamy zakres współpracy z nimi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/05/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media