Kochasz social media? Potrafisz pisać angażujący content i wiesz jak kreować wizerunek brandu w sieci?
Specjalista ds. social media i content marketingu
Miejsce pracy: PoznańW ramach swoich obowiązków będziesz:
- budować kompleksową strategię marketingową, korzystając z narzędzi: Facebook Business Manager, Power Editor, Google Analytics, Google Trends,
- odpowiedzialny za realizacje planów sprzedażowych,
- tworzyć raporty na temat efektywności prowadzonych działań i realizacji planów sprzedażowych,
- planować i wdrażać kampanie sprzedażowe dla eventów, m.in. z branż: edukacyjnej, HR-owej, biznesowe, medycznej,
- współzarządzać kontami Pracodawcy na portalach społecznościowych i prowadzić komunikację contentowo-sprzedażową,
- kreować wizerunek eventu w sieci, m.in. poprzez aktywne prowadzenie strony wydarzenia na Facebooku,
- tworzyć unikalny content na podstawie samodzielnie zebranych materiałów,
- monitorować i optymalizować kampanie sprzedażowe oraz skuteczność pisanego przez siebie contentu,
- analizować trendy i wdrażać innowacyjne rozwiązania w zakresie promocji w social mediach,
- monitorować aktywności konkurencji oraz innych marek w mediach społecznościowych pod kątem optymalizacji prowadzonych działań.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- minimum dwuletniego doświadczenia w zakresie Social Media oraz Content Marketingu,
- obowiązkowo: doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych za pośrednictwem Facebooka, znajomość środowiska Facebook Business Manager i Power Editora,
- doświadczenia w realizowaniu kampanii reklamowych na LinkedInie,
- lekkiego pióra,
- doświadczenia w przygotowywaniu raportów z prowadzonych działań oraz analizowaniu efektywności prowadzonej komunikacji,
- biegłej znajomość Google Analytics,
- dobrej znajomość języka angielskiego,
- umiejętności pracy w grupie,
- kreatywności, gotowości do wdrażania nowych pomysłów.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Aplikuj
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.