Opis stanowiska pracy
Firma prowadząca sklepy internetowe, poszukuje osoby do bieżącej aktualizacji oferty oraz obsługi zamówień.
Do głównych zadań osoby na rzeczonym stanowisku będzie należało:
-Wprowadzanie produktów do oferty sklepu – tworzenie opisów, przypisywanie cech produktów
-Zarządzanie treścią oraz jej edytowanie na portalach oraz platformach zakupowych
-Przygotowanie i wystawianie ofert na portalach Allegro, Amazon, ebay: Weryfikacja cen i dostępności towarów
-Obsługa zamówień i przygotowanie zleceń wysyłkowych
-Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami - informacje nt zamówień i produktów
-Monitoring i analiza działań konkurencji
Oczekiwania:
-Znajomość platform sprzedażowych, przede wszystkim allegro
-Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy
-Sumienność, obowiązkowość i systematyczność
-Znajomość języka angielskiego, bądź rosyjskiego
-Doświadczenie w użytkowaniu oprogramowania Prestashop będzie dodatkowym atutem
Firma Maxico Group Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż w kilku branżach: proje... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.