Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczne wsparcie oraz koordynacje prac serwisowych realizowanych dla naszych klientów w bezpośredniej zależności służbowej przed Kierownikiem działu.
Podstawowe zadania:
• Obsługa klientów w zakresie świadczonych serwisów i napraw oferowanych produktów.
• Analiza techniczna i wykonywanych usług serwisowych.
• Współpraca z serwisantami i magazynem części zamiennych.
• Przygotowanie kosztorysów i ofert handlowych w zakresie realizacji usług serwisowych.
• Współpraca z centralą spółki w Niemczech w zakresie realizacji serwisów międzynarodowych.
Pożądane umiejętności i kompetencje:
• Wykształcenie techniczne w zakresie mechaniki lub elektromechaniki.
• Doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Umiejętność koordynacji realizowanych zadań i pracy z ludźmi.
• Znajomość zagadnień z zakresu mechaniki maszyn i urządzeń przemysłowych.
• Praktyczne umiejętność obsługi komputera w szczególności MS Excel.
• Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
• Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego z branży przemysłowej.
• Bardzo dobra organizacja pracy: dokładność, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność za podjęte decyzje.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
• Umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia.
• Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i poziomu trudności realizowanych zadań.
• Pracę stacjonarną w trybie poniedziałek- piątek (8.00-16.00) z możliwością wprowadzenia elastyczny godzin pracy.
• Współpracę w zespole specjalistów otwartych na dzielenie się wiedzą, która umożliwia intensywny rozwój zawodowy.