Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/11/2019.

Specjalista ds. Rozwoju i Transformacji Biznesu (Product Owner)

Warszawa, mazowieckie

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Opis stanowiska pracy

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Masz jak w banku:
  • biznesowe właścicielstwo wybranych narzędzi i systemów informatycznych wspierających obsługę Klientów Korporacyjnych/SME ;
  • identyfikowanie wymagań i uzgodnień oraz współpraca z interesariuszami w celu zrozumienia i realizacji ich potrzeb biznesowych;
  • koordynacja rozwoju i utrzymania systemów informatycznych;
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami IT;
  • współpraca z IT Banku (w tym w roli Product Ownera w ramach metodyk zwinnych);
  • monitorowanie trendów rynkowych w ramach obsługi Klientów Korporacyjnych/SME;
  • odpowiedzialność za efekty realizowanych projektów i inicjatyw.
Twój kapitał: 
  • doświadczenie w zakresie zarządzania procesami biznesowymi;
  • doświadczenie w zakresie biznesowego zarządzania systemami i narzędziami IT;
  • doświadczenie w obszarze procesów i narzędzi Customer Service/Call Center będzie dodatkowym atutem;
  • kreatywność oraz niestandardowe podejście do rozwiązywania problemów;
  • odpowiedzialność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • zorientowanie na potrzeby klientów;
  • wiedza z zakresu bankowości korporacyjnej/SME będzie dodatkowym atutem;
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią, finansami, zarządzaniem, IT);
  • dobra znajomość języka angielskiego.
Gwarantujemy:
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • realizowanie ambitnych i ciekawych projektów i zadań w ramach transformacji obszaru bankowości korporacyjnej i SME;
  • możliwość pracy w ramach metodyk zwinnych;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.

Prezentacja firmy

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy... rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.
W Banku BNP Paribas dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, dlatego ze szczególną dbałością rekrutujemy osoby na stanowiska związane z obsługą klienta indywidualnego. Inwestujemy w ciągły rozwój naszych pracowników, aby mogli świadczyć usługi na wysokim poziomie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry