#

SPECJALISTA DS. ROZWOJU BIZNESU

BDO Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

BDO Sp. z o.o.
Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.

Obecnie poszukujemy do naszego Działu Rozwoju Biznesu i Relacji z Klientami w Warszawie osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ROZWOJU BIZNESU

Co Ci oferujemy:

  • pracę z inspirującymi, wysokiej klasy ekspertami oraz na rzecz czołowych firm na rynku polskim i globalnym
  • atmosferę sprzyjającą pracy i rozwojowi oraz wsparcie merytoryczne
  • bieżącą współpracę w ramach globalnej sieci BDO
  • szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb i dostęp do zasobów wiedzy sieci BDO
  • umowę o pracę na czas określony i dobre warunki zatrudnienia
  • możliwość korzystania z karty MultiSport oraz pakietu medycznego
  • spotkania integracyjne

 

Co będziesz robić:

  • wspierać dział i inne firmy z sieci BDO w procesie tworzenia dokumentów dla Klientów z obszaru doradztwa podatkowego i audytu (oferty, prezentacje, umowy, dokumenty towarzyszące) i samodzielnie te dokumenty przygotowywać
  • przeprowadzać procedury z zakresu compliance w oparciu o odpowiednie regulacje prawne i standardy BDO
  • wyszukiwać informacje nt. Klientów i aktualizować bazy informacji
  • kontaktować się z Klientami, by uzyskać wymagane informacje lub umówić spotkanie
  • dbać o jakość i terminowość działań wobec Klientów oraz przepływ informacji
  • regularnie współpracować z naszymi kolegami z zagranicznych firm z sieci BDO (komunikacja w języku angielskim)
  • dbać o wizerunek firmy i realizację zasady Exceptional Client Service

 

Zwrócimy szczególną uwagę na:

  • wykształcenie wyższe – preferujemy zarządzanie, marketing, prawo i administrację, finanse i rachunkowość
  • doświadczenie w obszarze rozwoju biznesu, marketingu, relacji z klientami lub wsparcia administracyjnego linii biznesowych podmiotów świadczących usługi profesjonalne dla klientów instytucjonalnych, preferowane w firmach audytorskich lub kancelariach prawnych
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę i odpowiedzialność, proaktywne podejście do zadań i swojej roli w zespole
  • skrupulatność oraz umiejętność krytycznej analizy informacji i dokumentów
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym
  • umiejętność formułowania i analizy dokumentów o charakterze formalnym (np. umów, aneksów) przy zastosowaniu odpowiednich aktów prawnych
  • umiejętność tworzenia treści o charakterze marketingowym i sprzedażowym
  • umiejętność pracy zespołowej i nawiązywania relacji biznesowych z osobami wewnątrz i na zewnątrz organizacji na różnych szczeblach
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającą na swobodną komunikację biznesową z firmami z sieci BDO
  • bardzo dobrą organizację pracy w dynamicznym, wymagającym środowisku i skuteczność w osiąganiu celów.
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego podając w tytule odpowiedni nr referencyjny oraz załączenie CV. Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
BDO Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi